برگزاری جلسه روا نشناسی با موضوع(آشنایی با سبک های روان شناسی)

برگزاری جلسه روا نشناسی با موضوع(آشنایی با سبک های روان شناسی) در مر کز تخصصی تفسیر وعلوم قرآنی ام الائمه «س»شهرستان نجف آباد.
جلسه روان شناسی با جمع30 نفرازطلاب در مرکز تخصصی ام الائمه«س» باحضوراستاد مرتضوی،روان شناس واز طلاب این مرکز برگزار شد.استاد مرتضوی هدف از این کلاس را آشنایی با سبک های روان شناسی و اهمیت وتأثیر آن رادر شکل گیری شخصیت ،تعریف شخصیت وفاکتور های مؤثر برآن دانست وگفت:با استفاده ازتست های فرافکن،استرانک،دروغ سنج و.. …شخصیت خود ودیگران را می توان اندازه گیری کرد.
وی از انواع تیپ های شخصیتی نام برد وگفت:هرکدام از این تیپ ها ونیزفرزند اول،آخر وتک فرزندی هم ،هرکدام بر شخصیت انسان تأثیر گزار می باشد.
استاد روان شناس بیان نمود:علل رفتارهای گوناگون از افراد، دلیل خاص خود را دارد؛باید دانست جواب به سؤال هایی:چرا؟، چطور؟، چه چیز؟، باعث این رفتار های گوناگون شده است؛آیا احساس حقارت،احساس گناه،وآیا کسی از افراد آن فرد فوت کرده است او را درمان کرده و به این صورت نظریه شخصیت به وجود می آید
استاد مرتضوی نقش مادر را درچگونگی شخصیت فرزندان بیان کرد وگفت: رفتارمادر در دوران بارداری، تن صدا وآهنگ قرآن خواندن،فکردراین دوران اثر زیادی بر روی فرزندمی گذارد.
وی افزود:شخصیت فرزندان شما از دوران 1تا 5 سالگی شگل می گیرد پس باید مراقب بود بچه رااز چیزی نترسانید تا به این وسیله اعتماد به نفس بالایی داشته وزمینه پیشرفت برای فرزندانمان حاصل شود ،هنر سخن گفتن را به کودکان یاد دهید،با حالت محبت آمیز وبه صورت الفاظ جمع صحبت کنید.

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.