نشستی با حضور حاج آقا حسناتی (موضوع : تمسک به قرآن وعترت)28/ 8/ 94

.نماینده ولی فقیه حسناتی ضمن حدیثی از امام حسن مجتبی (ع)گفت:هرکس بخواهد عبادت خدا را کند باید خودش به وسیله ایمان ،عمل صالح ،اخلاص… با خدا ارتباط برقرار کند.
وی افزود:با هر چیزی نمی شود به خدا رسید ،مشکلی که امروزه خدا را به طور خالص عبادت نکرده؛عرفان های کاذب ،رمال ها،که باذکر خداست گناه وبدعت است.
امام جمعه نجف آباد تصریح کرد: درد اجتماع امروز این است که انسان ها سطحی نگر شده اند به مستحباتی عمل می کنند که سند قوی نداشته و چه بسا اصلا مستحب نیست بلکه یک عادت شده و به اصل دین توجهی ندارند.
حجت الاسلام حسناتی درادامه بیان نمود :مستحباتی که ضرر به واجبات می زند قابل تقرب به خدا نیست باجدیت از آن دور شوید همانطور که در حدیث هم آمده است،باید درجات واجبات را شناخت ودر باب تزاحم اهم را گرفت.
وی با اشاره به روایتی از امام موسی کاظم (ع) به هشام بن حکم بیان فرمود :عمل کم از عاقل مورد قبول تر از کسی است که کار زیاد انجام دهد ولی از روی فکر نباشد چرا که در قرآن هم درموردعقل بیان شده است.
نماینده ولی فقیه گفت:شما طلاب باید اصل دین را شناخته مرز ها را شناسایی کنید ونیز آنها را برای مردم باز گو کنیدخلاق

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.