برگزاری نشست اخلاقی حجت الاسلام و المسلمین حسناتی امام جمعه شهرستان نجف آباد

نشست اخلاقی با با عنوان :شناخت سیره ائمه (علیه السلام )ویزه طلاب با حضور حجه الاسلام حسناتی امام جمعه شهرستان نجف آباد به مناسبت تولد امام محمد باقر(ع)در مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرانی ام الائمه برگزار شد.
حجت الاسلام حسناتی ضمن حدیثی از امام باقر فرمودند :محب اهل بیت بودن امر آسانی است اما شیعه و پیرو حقیقی اهل بیت شدن مهم است .مرقد اهل بیت زمین را تطهیر می کند و در زمین و زمان طاهر می توان طاهر شد .پیامبر خداوند فرمودند :خداوند مرا تربیت کرده من هم علی را تربیت کردم علی هم تربیت کننده شیعیان است .بایستی خود را به منابع تربیتی وصل کنیم که یکی از راههای آن مداومت بر ادعیه روزانه است ..
وی بیان فرمودند:ماه رجب ماه علی است باید در این ماه دست به دامان علی شویم و از کانال رسول خدا به منبع توحید برسیم
امام جمعه شهرستان نجف آباد افزود:دنیا قرار امتحان و بلاست و زندگی راحت در دنیا بی معناست و اگر مکارم دنیا وآخرت را میخواهید باید بدانید که اگر کسی به شما بدی کرد شما آنها را در تمام ابعاد و امور زندگی عفو کنید در واقع مظهر یا غفور شوید ،اگر کسی با شما قطع ارتباط کرد شما وصل کننده ارتباط باشید .شاگردان به دلیل احترام به استاد به مقامات بالایی میرسند.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.